Jak rozhodivost mi změnila život

14.12.2016 21:15
Povím vám příběh, který se stal v 2010 roce a úplně mi změnil život. Obdivuju Tony Robins, on je považován za guru v oblasti osobního růstu. V Americe je nejznamnejsi trenér.
To, co se mi v něj líbí je, že učí z celého srdce. On je hlubokej a pomáhá lidem z celého srdce.
Celý 2009 rok a do poloviny 2010 roka jsem ho pořád poslouhala. A v květnu 2010 roku jeden kamarád mi řekl: Víš, v listopadu letím na trénink k Toni Robinsonovi v New York, pod se mnou.
Já jsem v šoku a zároveň nadšená!
Už tak dlouho mám sen vidět Toniho živé!
Nemám vízum a pochybuji že dostanu, protože jsem mladá, nevdaná, nemám nemovitost a mám nízké oficialny příjmy.
V srpnu jsem se rozhodla ; letím!
Jak to stihnu?
Nemám tušení.
Zavolala jsem ve společnost Robins. Řekli mi, že pouze několik dní bude platit sleva, a za 1000 dolarů mužů dostat velmi dobrý lístek. Já jsem vysvětlila situaci s vuzou, na co mi odpověděli, že mi prakticky nemůžou pomoci, a peníze v případě neúspěchu mi nevrátí.
Domluvila jsem se že zaplatím 50% hned aby mi to místo rezervovali, a 50% během měsíců.
Oni slíbili že mi zašlou potvrzení o zúčastnění tréninku pro konzulát.
Už jsem nemohla odstoupit, byla jsem rozhodnuta.
To co zůstalo bylo konat a věřit vesmíru.
Zaplatila jsem 500 dolarů a šla si uvěřit ten vízum.
Obešla jsem hodně cestovních kanceláří s žádosti kopit výlet nebo něco tak abych dostala ten vízum. Ale bohužel mě všichni odmítli. Řekli mi, že musím osobně na konzulát abych dostala ten vízum.
Jasné…
Moje matka měla jedneho známého, kamarád kterého dostal vízum a proto mu pomoh jeden právník. Rezervovala jsem se na konsultací k tomu právníkovi.
On mi taky řekl, že moje šance na úspěch jsou moc malé, kolem 10%. Měla jsem prakticky prázdný pass. Nemám nemovitost, nic nemám.
Ale poradil mi. Podstata jeho rady byla následující: pokud budeš vést rozhovor - sanse roste, jestli se té bude konzulat; ztratíš sanse.
Úkolem je abys mluvila ty. Nedej mu šanci aby se ptal.
A vem s sebou maximálně množství dokumentu.
Tím nás rozhovor skončil a já jsem šla konat.
Nebylo kam ustoupit, ty 500 dolarů stejně nevrátím.
Během měsíců jsem doplatila ještě 500 dolarů za lístek a nevěděla jsem jestli dostanu ten vízum nebo ne.
Zaplatila jsem poplatek za rozhovor z konzulem 140 dolarů.
Celkem jsem zaplatila 1140 dolarů aniž bych věděla jestli vízum dostanu.
8 října 2010 jsem byla na pohovoru v konzulství.
Měla jsem velký starch. Už dávno jsem neměla tak velký strah.
Vzala jsem s sebou hodně dokumentu o tom kdo jsem, co dělám, účty, potvrzení o příjmů a jiné podobně.
Byla jsem připravena. Hodnekrat jsem přemýšlela o scénáře svého hovani pro úspěšně dosažení cíle.
Už jsem byla na řadě.
Šla jsem k okinku, pozdravila a začala jsem mluvit. Jak mi bylo řečeno, nemusím čekat na otázky, jinak prohraju.
Mluvila jsem anglicky hodně rychle, vysvětlovala jsem proč jedu do Spojeních Státu, kdo jsem, proč se vrátím, proč mi může důvěřovat atd ; vše co mi přišlo do hlavy, opakovala jsem někdy to samé jen abych nepřestala mluvit, protože jestli přestanu, on se určitě zeptá.
Mluvila jsem kolem 3 minut. V důsledku mě přerušil a položil svoji otázku:;Kde jsi v cizině byla naposledy?
Odpověděla jsem že v Polsku před 3 lety, ale to je jedno, a dál jsem pokračovala svůj monolog.
To bylo hodně zábavné. Můj stah mě honil.
Potom on mě znovu přerušil a zeptal se: Máš rodinu a s kým žiješ?
Odpověděla jsem že bydlím sama, nemám rodinu; a pokračovala jsem řeč že svého scénářů, ukazujíc přitom některé předem připravené doklady proč tam nezůstanu.
On mě zastavil.
Vzal razítko, a viděla jsem, že to je; zelené razítko.
Za 2 dní jsem dostala svůj pas doma s multivizou na 5 let ve Spojeních Státech Americkich!
Cesta mi stala kolem 4000 dolarů za vše náklady za letenku, hotel, lístek na trening atd.
To bylo víc než můj měsíční příjem!
Ta cesta mi navždy změnila život.
Viděla jsem to co jsem nikdy neviděla.
Cítila jsem to co jsem nikdy necítila.
Vrátila jsem se jiná
 
Rozuměla jsem že není nic nemožného.
Jen ty rozhoduješ, co je možné a co ne.
Je jen jedno pravidlo.
Rozhodnutí Ano je jednoznačně jasné rozhodnutí, což je doprovozeno s konáním
Nepřijetí rozhodnutí, potom;, ;uvidíme atd ; vše to jsou jen formy rozhodnutí Ne
Forma rozhodnutí Ano;je jedna.
Form rozhodnutí Ne jsou tisíce.
Rozhodnost není jen kvalita. Shopnost se rychle rozhodovat a rychle konat zvyšuje tvůj život na nový úroveň!
Ted rozumím, že jedné lidí hledají řešení, zatímco jiné hledají výmluvy.
Někdo hledá řešení, a někdo hledá problém.
Kdo z nich jses ty?
A pamatuj že model ;Hledám řešení; nebo ;hledám problémy; se rozšiřuje na vše ve tvém životě.