Odpověď # 4: Proč mě chlap nežádá o ruku?

24.01.2017 10:42

Z dopisu: "Mám problém: Nemůžu se vdát. Proč mi nikdo nikdy nenabídl manželství? Nikdy jsem nebyla vdaná, ale moc si to přejí"
 
Vdát se není problém, to je důsledek. Vždycky analizujte tak - to, co Myslíte, že máte problém, je problém nebo důsledek?

Vy se nevdáváte, protože nemáte žádného kandidáta. A nemáte kandidáty, protože Se nestýkáte s chlapy.
Nemáte vchodného chlapa, nechodíte na rande.

Nevdávali jste se, protože jste to nikdy potřebovali ze svého partnera. 
Chlapy jsou takové bytosti - oni nejsou dychtivě oženit se. Z rady důvodů. 

Oni tam nemají co dělat. Protože je to původně vězení.
Proto, jestli vy sedíte a čekáte od něj, kdy přijde okamžik a chlap mě požádá o ruku a vezmeme se, 
můžete se toho nikdy nedočkat, protože chlap nebude mít žádnou motivaci na to.
 Iniciativa vychází z vás. Večer, nebo ráno, zeptejte se 
"Lásko, řekni mi, prosím, kdy mě plánuješ udělat šťastnou, kdy budeme mít krásnou událost, kdy formálně budeme 
manželé?" Musíte měkce postavit chlapa před touto otázkou.
A chlap bude muset vybrat. Buď se na vás žení, nebo bude muset zůstat bez vás. 
A vy musíte mít silu zeptat se. Protože jestli opravdu chcete, aby si vás chlap 
vzal, musíte mu dát pochopit, že nechcete být v statusu "nevdaná", vy se chcete vdát.

Neříkejte mu, samozřejmě "Zlato, já se chci vdát, rychle, vezmi si mě!"
On vám neodpoví hned, ale ta myšlenka už se zarodí v jeho hlavě, na kterou on bude muset odpovědět alespoň sám sobě.