Proč je lepší dávat místo dostávat?

11.12.2016 14:44

 

 

Podte srovnat modely myšlení bohatých a chudých lidí.

Chudý lidí jsou koncentrovaný na sebe. Bohaty jsou koncentrovaný na tvoření blaha pro ostatní.

Chudý lidí mysleji jak dostat. Bohaty lidí mysleji na to jak dávat.

Tady se schovává tajemství k hojnosti a prosperity. Jen musíš změnit svou koncentrace a vejdeš v řeku bohatství a prosperity.

Namísto toho abys myslel jak dostat určitou částku peněz, můžeš myslet jak vytvořit hodnotu. A pak peníze k tobě sami přijdou. Místo abys hledal lásku, dávej lásku. A láska přijde k tobě. Vše co dáváš bez očekávání dostat něco zpátky, budeš dostávat, ale zvýšené stokrát.

Když dáváš, ty už se cítíš bohatý.

Když hledáš, jak dostat něco, ty cítíš potřebnost a dostáváš ještě víc nepřítomnosti z toho co chceš.

V prvním případě vyzařuješ do vesmíru pocit bohatství. Ty rikaš vesmíru: Já mám hodně, a proto dávám

V druhim případě říkáš: Já mám málo, není to dost. I podle zákona přitažlivosti ty přilákáš do svého života ještě víc toho, co vyzařuješ do vesmíru.

Jen že tady je past pro chudý lidí. Oni si mysleji: Když musím jen dávat abych dostal, tak budu dávat.

Oni dávají, a očekávají něco zpět. Dávají tysice korun v nedějí dostat milión. Ale to není dávání, to je dohoda. Oni se dohodují s vesmírem a říkají mu: Já ti dám tolik, ale na oplatu očekávám tolik.

To je model myšlení chudyho člověka.

Bohaty lidí dávají bez naděje dostat něco zpět. Oni jen dávají z čistého srdce.

Musíš změnit model vidění světa.

Namísto toho abys hledal jak a odkud můžeš dostat, hledej co můžeš dát.

V tom případě se nebudeš starat o dostávani. Vesmír ti bude dávat.

Čím hlouběji vejdeš do řeky bohatství a prosperity, tím víc budeš chtít dávat a dělat blaho jiným lidem anez bys očekával něco.

A vesmír ti bude vracet vše stokrát. Rozmyslí si co chceš? Lásku, peníze, víc kamarádů, aby si té vážili, štěstí, radost… co ještě?

A teď to vše začni dávat.

Chceš hodně kamarádů? Stáň se kamarádem

Chceš lásku? Začni milovat.

Chceš peníze? Děj peníze.

Chceš štěstí, radost? Začni dávat štěstí a radost jiným lidem.

Nauč se cítit štěstí ne teď, když to dostáváš, a když to budeš dávat. Dávání úplně závisí na tobě. Ty to můžeš udělat ještě tady a teď a vůbec vždycky, kdy budeš chtít.

Ty máš 100% zodpovědnost.

Dostávani ne závisí úplně na tobě. Jestli něco chceš dostat teď a tady, ne vzdicky to můžeš dostat, protože roli hraje hodně faktorů abys něco dostal, včetně člověk. Hodně lidí zkoušejí dostat něco, bez dávání. A proto celý život budou chudý.

Já ti chci dát příklad. Představ si jak žák jde k učiteli s plnou sklenici vody a říká: Učiteli, nauč mě. Učitel vidí, že jeho sklenici je plná a říká: Nemůžu ti pomoci. Neidriv musíš mít prázdnou sklenici.

Četla jsem hodně článku o osobním růstu, stahovala jsem knihy a četla jsem je. Ale nejsilnější změny nastali, když jsem se začala zúčastňovat tréninku. Protože když jsem jen četla knihy a materiály v internetu, jsem nic nedávala, a jako výsledek, jsem nic nedostávala zpět. Vypadalo že jsem všemu rozuměla, ale nebylo velkich změn.

Musíš rozumět, změny v životě začnou, když začneš dávat. Chceš vyrůst jako osobnost – začni investovat v sebe. Za celou tu dobu jsem investovala ve své vzdělání hodně peněz. A proto jsem dostala o moc víc.

Robert Kijosaky říkal: Tvůj rozum je tvůj nejcennější aktiv. Když Investuješ a tvoříš aktivy, ty se stáváš bohatý.

Je mi líto těch lidí, které celý svůj život se učí osobnímu růstu (zdarma cteji materiály v internetu). Oni nerozumějí zákonů dávání a dostávani. Proto zavírají řeku dostávani ve svém životě.

Přečti si ten článek ještě jednou! Ale tentokrát hluboce a smysluplné.